Professional Assistant

 

 

 

Professional

Ook zakelijk zijn er regelmatig momenten dat u een extra paar handen kunt gebruiken.

Denk bijvoorbeeld aan een jubileum, een opening van een nieuw kantoor, bedrijfsverhuizing, overname, beursdeelname. Vaak worden dit soort organisatorische zaken ondergebracht bij het bestaande personeel dat toch al extra onder druk staat. Change of Address kan u hierbij ondersteunen. Geen extra druk op uw personeel, geen extra personeel aannemen waar u later geen werk voor heeft. Het kan ook zijn dat uw vaste medewerkers het geweldig vinden om rondom een jubileum de festiviteiten te organiseren maar dat daardoor de druk op hun eigen werkzaamheden te hoog wordt. Ik dat geval kunnen wij ook de gewone werkzaamheden tijdelijk waarnemen.

Ook hier gaan wij in elke situatie anders te werk maar wel met de eerste stap het kennismakingsgesprek. Het is belangrijk dat, indien wij werkzaamheden overnemen of iets organiseren, het klikt en wij ons kunnen invoelen in de identiteit van het bedrijf. U moet natuurlijk ook een goed gevoel hebben bij de consulent die bij u over de vloer komt.

Aan de hand van een nauwkeurig samengestelde vragenlijst en checklist prioriteren we wat u gaat out-sourcen. Gericht op uw behoeften en wensen kunt u uw eigen pakket samenstellen. Tijdens de P.A.-projecten wordt u alleen op de hoogte gehouden indien nodig, geen bericht is goed bericht. U kunt er op vertrouwen dat alles wordt geregeld zoals afgesproken dus tussentijds kunt u zich richten op uw eigen taken.

[ Naar boven ]